Middags frid

Har glömt att berätta att jag idag gjorde en efterlängtad prenumerration på MIDDAGSFRID!!
Åhh vad jag har tjatat och tjatat om det här hemma, och äntligen!

Har en vännina som oxå har de och hon e super nöjd, jag tror verkligen på det här och ser framför mig hur vi blir en nyttigare och hälso sammare familj :)

Middags Frid.

Middagsfrid förenklar vardagen för dig och din familj genom hemkörning av smart planerade matkassar med recept. Vi hjälper dig att klara av detta som de flesta hushåll kämpar med. Låt oss utforma er veckomeny! Då ser vi till att du får alla råvaror du behöver för att laga fem goda middagar för fyra personer. Du slipper springa och småhandla, kånka hem tunga varor och sist men inte minst, du slipper den eviga frågan "Vad ska vi äta till middag?". Välj mellan att få leverans varje eller varannan vecka. Vi levererar till 
StorstockholmGöteborg och Malmö/Lund.  


Kommentarer
Postat av: iluna

fyy va collt ja ville oxå göra de för ett tag sen, men magnus tyckte de va onödligt..men e din kompis nöjd? va e de för mat typ?

2008-09-19 @ 20:18:10
URL: http://iluna84.blogg.se/
Postat av: Starmamas

Litet & sunkigt dagis? Nej, helt nytt & fräscht dagis går barnen i! Men däremot så har barnen en garderob med finfina kläder som inte används som dagiskläder och det är väl helt normalt då tom personalen på dagis försöker alltid påminna oss föräldrar om att barnen inte ska ha dom bästa kläder på sig på dagis med tanke på alla fläckar som de får t.ex. av målarfärger.



Jag förstår egentligen inte alls ditt inlägg!

2008-09-19 @ 20:34:43
URL: http://starmamas.blogg.se/
Postat av: Paulina.

GOSH vilka söta ungar på headern!

2008-09-19 @ 22:56:27
URL: http://panash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0