Min dag i dag har gjort mig sjukt trött!

Hej på er!

Jag e helt jävl slut! Håller typ på å somnar här framför datorn.

Vi åkte till Skärholmen C idag och jag måste säga att jag e grymt imponerad! Har inte vart där på över 2 år och nu kännde jag inte igen mig när jag kom dit. Så stort och fräch och fint. Nää dem har värkligen lyckats med att rusta upp stället! Dem hade ju fy tusan alla affärer du kan tänka dig + lite till, en gigantisk parkering och food court. Dit kommer jag definitivt att åka igen, och det går ju jätte fort för oss att åka dit med bil.

Sen har de ju även myrorna där som faktiskt har ett grymt bra utbud och helt ok priser. Dit vill jag definitivt åka igen!

Men iaf så när vi kom hem så somnade jag på soffan för att jag va så trött. Och e fortfarande lika trött!
Tänkte att jag skulle gå å lägga mig tidigt ikväll, men sen såg jag att de va Singel mammor ikväll (2:an kl 21:30) och det får jag ju inte missa, så jag går väll och lägger mig efter det vid 10 tiden.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0