Min fullspäckade helg!

I fredags hade vi familje mys här hemma hela familje, Sonys små syskon va oxå här, men jag och älsklingen somnade typ innan 9 i soffan så det blev en kort livad mys kväll haha.

På lördagenhade jag verkligen fullt upp! Gick upp tidigt och gjorde i ordning mig och barnen och fixade presenterna sedan hoppade vi på tåget till Haninge där vi skulle fira min systers födelsedag.

Jag och syrran drog iväg och kikade på en loppis med barn kläder, jag fyndade lite, sen kikade vi i mammas loppis, jag fyndade lite till hihihi *I love it*

Sen drog vi å kollade på när min systerson spelade fotbolls match, hejja hejja! Och därefter hem till syrran, käka lite paj och tårta.
Sen va det bara för mig att packa ihop alla ungar och grejor och hoppa på tåget hem, lämna ungarna byta kläder snabbt sen springa till tåget och möta Iluna som oxå fyllde år i lördags. Hon hade fått 2 biljetter till Ladie Night i Globen så då fick jag äran att följa med! Hur kul som hällst.
Så först va vi i stan å käkade på en thai restaurang, jätte mysigt och gott! Och sedan drog vi till globen å kollade på showen som va skit kul (stormare visade snoppen och stenmark e så galet snygg!)efter showen blev globen till ett stort dans golv, så vi stannade och dansade lite tills våra fötter skrek av smärta och vi förstod att det va dax att röra oss hemmåt.



På söndagen va vi i spånga gymnasium där de hade Djur Expo då man får komma och titta på alla djuren, barnen får rida på ponnys, fiska i fisk damm, ansiktsmålning osv, jätte mysigt som vanligt.

Så hela helgen har vart full späckad! Riktigt kul faktiskt!!

Nä nu ligger älsklingen och väntar på mig i sängen, så jag ska väll joina honom under de varma täcket jag me!
God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0