Skynda fynda!!

Hej!

Idag efter tvätt och dagis hämtning så åkte jag och William till Vällingby. Jag ville nämligen gå å shoppa lite på Åhlens bok rea (är riktigt bok galen, älskar böcker) och jag fyndade faktiskt några stycken. Är jätte glad över mina köp.

* Kalas från dop till disco
*Hemlagat som present
* Millas kalas tårtor
*+ en till hemlig, nämligen årets första julklapp till min sambo.

Det fanns en massa fler böcker jag skulle velat plocka med mig hem, men de här fick räcka.
Tydligen tar rean slut imorgon så har ni inte kikat in på åhlens ännu så tycker jag att ni ska göra det. Och handlar manför 300 kr på bok rean så får man en värde check på 50 kr, handlar man för 600 kr så får man en check på 100 kr osv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0