Tänk va mkt en halv timme kan göra!

hej på er!

Idag va jag banne mig i tid till dagis, jag va lite tidig faktiskt. Snart börjar dem väll klaga på att jag e för tidig:
- Du har faktiskt inte tid förräns nio!
Anledningen till att jag för en gg skull var i tid berodde på att jag gick upp en halv timme tidigare i morse änn vad jag brukar gå upp. visst var jag grymt trött, men jag hann både dusha, servera och plocka undan frukost, göra i ordning mig och barnen utan att behöva stressa allt för mkt. Det var jätte skönt, och dessutom fick Tilda gå till dagis vilket tar lite extra tid, men som sagt vi var tidiga :)
Det jag inte hann göra var att sminka mig, men det hinner jag säkert i morgon då jag inte ska dusha.
Gud tänk va stor skillnad en halv timme kan göra!

Har oxå vart iväg å promenerat som vanilgt, vart på banken, vart i parken med Wille och gungat och vaccinerat honom på bvc. Så nu e han gnällig :(

Men duktig har jag vart idag iaf. Ska se om jag orkar ta ett lass med tvätt i eftermiddag oxå.
Tog världens berg med tvätt i mndags men nu e det ett lika stort berg i badrummet igen! Man tycker att det borde räcka med att tvätta 1 gg/v, men icke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0