Efter första veckan på det nya jobbet

Ja men då har jag klarat första veckan på det nya jobbet då...och hur känns det nu då!?
Det känns himla rörigt och inte hinna landa någonstans och bara ha hoppat runt överallt som jag gjort de senaste månaderna, men nu hoppas jag att jag ska stanna här ett tag och hinna åstakomma någonting. Stället e för övrigt himmla rörigt men noll rutiner och personal som e lite halv tjuriga, det känns helt enkelt sådär kul att gå till jobbet måste jag erkänna. Vi i personalen skulle verkligen behöva sitta ner och se över rutiner och komma överäns om hur vi ska samarbeta, hur vår verksamhet ska se ut. Just nu känns det som om vi sysslar med barnpassning och då vantrivs jag. Hatar när det inte händer något och när man inte vet vad man ska göra.

På Ons e det APT och vi hoppas väll att vi ska hinna snacka ihop oss lite då annars får vi vänta tills i början på sep då vi har avd möte.

Stay tuned ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0