Hej på er

Det blir inte många inlägg nu för tiden och det har väll att göra med att man inte e föräldra ledig längre och har fullt upp med jobb och familje pusslet. Men det känns ändå trist att släppa bloggen helt, den har juh hängt med ett tag och jag tycker det kan vara ganska kul att själv sitta och bläddra i bloggen och gå tebax i tiden och se vad vi gjorde förr osv.

Anledningen till att jag hartid att skriva just idag beror på att jag vabbar, har vabbat hela denna vecka och funderar på att stanna hemma veckan ut, men jag vet inte. Det e de där dåliga samvetet mot jobbet men å andra sidan så e mina ungar riktigt snoriga och vi har det ganska mysigt här hemma....ja vi får se vad jag kommer fram till.

För övrigt har jag funderat en hel del på det här med arbete vs. familjen och vad prioriterar jag? När jag satt och funderad så kom jag fram till att hos mig låg jobbet på första plats och sen kom familjen, den insikten gjorde mig chokad. Men jag har faktiskt jobbet i mina tankar dygnet runt känns det som och det är såååå fel, det ska jag försöka motarbeta. Hedanefter ska jag prioritera min familj, jag gör mitt bästa på jobbet när jag är där, gör mina timmar och sedan går jag hem och sattsar på familjen och inget annat!

Om du tänker efter ordentligt och ärligt, hur prioriterar du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0