Jag veeeet

Jag veet jag veeet jag suger verkligen!!!
Nämen ärligt så har jag blivit en riktigt usel bloggare, det har nog en hel del med mitt jobb att göra, inte lika mkt tid över lixom och sen har jag juh ingen kamera heller och det e inte lika kul att blogga utan bilder.

Men jag satt nu ochläste vad jag skrivit i dec förra året och det är såååå kul att kunna ha bloggen och gå bakåt i tiden ochse vad man haft för sig.

Så jag ska verkligen försöka skärpa mig och börja blogga lite mer.
Ska även försöka knåpa ihop min års resume oxå.

Imorgon ska jag och min lilla family till Iluna och C/o och fira nyår. Vi blir tydligen 10 vuxna och fyra barn som ska äta och dricka gott och skåla in det nya året. Blir nog riktigt trevligt, jag ska verkligen försöka slappna av ha roligt och njuta av nuet!

Förrästen så va jag hos Iluna igår och hon gjorde en spontan make over på mig så låt mig presentera den nya Annelie:



Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0