Monster barn

Förrästen så har jag bestämmt att jag måste bli lite hårdare mot mina barn (igen) hade verkligen väluppfostrade barn som ja vågade ta ut på stan  förrut, men nu har jag två små monster som inte lyssnar och som bara skriker och bråkar. Men det har att göra med att vi föräldrar blivit slappa, man har fullt upp med jobb och andra bekymmer.

Men nu 2010 ska stänga mamman komma tillbaka.
Just nu sitter mina barn på sitt rum för de vägrar plocka upp makaronerna, får se hur länge de blir sittandes där, själv ska jag äta frukost. ;)

Kram

p.s min mellanslags tangent funkar bara halvt om halvt så ni får ha överseende med att jag skriver lite konstigt ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0