jobba elr inte jobba!?

hej, gud va jag går runt här å velar å velar...ska jag jobba imorn elr inte!? Känner mig skit krasslig och har legat i sängen hela dagen men däremot så har jag ingen feber. Tror jag (hittar inte termometern). Men man kan ju faktiskt va sjuk utan att ha feber! Och jag har ju legat hela dagen och inte orkat göra nånting. Ush man har ju sånt jävla dåligt samvete gentemot jobbet för att jag har vabbat hela förra veckan och så ska jag gå å bli dålig!

Men det e som min kollega sa: Man måste vara lite egoistisk ibland, det e ingen som reser sig upp och tackar dig för att du offrar dina sjuka barn elr din egen hälsa för att gå till jobbet och det var skönt att höra. För så e det juh verkligen.

Ja...får känna efter lite till och se hur jag ska göra, ska se om jag orkar städa och plocka undan lite. För går jag och jobbar ska jag juh orka vara aktiv och verkligen jobba.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Klart du ska vara hemma om du inte mår bra gumman,å ditt jobb kräver ju att man ska vara rätt pigg för att orka med alla gangstrar hehe ;)

Krama

2009-02-22 @ 20:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0