Jobbar..

hej hej sitter på jobbet och har lite rast.

Idag har vi vart ute på hal is hela förmiddagen, över allt är det ju som en enda stor isbana, så det gäller att vara stadig på foten.
Det va rätt kallt ute men eftersom solen lyser så kunde man stå ut ett tag.

Ikväll ska jag försöka retunera en hel bunt med kläder som jag å familjen beställt från hm. Massor i fel stlk osv, så jag kommer nog inte beställa så mkt mer därifrån utan det måste provas. Till barnen där emot funkade det jätte bra och det kommer nog bli en och annan beställning i framtiden....

I helgen blir det ju som sagt barnkals och släkt kalas för Tilda som fyller 3.
Hon är helt exalterad där hemma över att hon snart ska fylla år och ha kalas. Det leks kals från tidig morgon till tidig kväll. Varje morgon blir jag och S väckt med att Tilda och lillebror står vi sängkanten med något som de låtsas är en tårta och sjunger ja må hon leva för oss och så får vi blåsa ut våra ljus osv...haha snacka om att bearbeta sina tankar och funderingar i leken!

Nää nu e det dax för jobbet igen. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: iluna

mina kläder va oxå i ganska kansiga storlekar :( inga jeans eller byxor passade tyvärr...men barnen kläder satt som en smäck.

juste vi ska skippa kryssningen och gå ut å käka istället å sen på raw på götalejson på kvällen. om du vill med på et istället.

2009-02-09 @ 18:41:24
URL: http://iluna.bloggy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0