Sabado!

japp idag e det lördag och just nu ligger jag och kidzen i soffan och kikar på bompa.

Igår va jag och älsklingen på Hamburger börs och åt en god middag och tittade på Invited to Labero! Alltså Joe Laberos magi/illusions show. Och det var jätte god mat och en väldigt underhållande show. Han var riktigt rolig oxå jag skrattade riktigt mkt åt hans skämt bla: hej herrn har ni trevligt ikväll? Tala om det för ditt ansikte oxå! och ställ dig upp, elr står du redan? E du oxå asiat? hahaha
Han drog en massa andra skämt och många på publikens bekostnad som man tänkte att man skulle komma ihåg meen de var bara de där två som jag kom ihåg :)

Imorse blev det lyxig frukost i sängen med te, juice, varma frallor med grönsaker, ost, och god skinka MUMS!

Vi drog för att hämta barnen och ta en sväng förbi farmor. Sen hamnade vi i nacka forum, fan va stort det e där! Har aldrig vart där förrut men dett va ju jätte stort och de hade de mesta!

Och nu under dagen har jag börjat känna mig riktigt hängig, hoppas verkligen att jag inte blir sjuk. I fredags va jag ju på jobbet och sa till alla att jag skulle komma på måndag + att jag rinde båda barnens dagis för att tala om att de kommer på måndag morgon vid 7 tiden....ush det skulle inte se bra ut om jag blev sjuk efter en veckas vabbnin. Men men e man sjuk så e man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0