Stanken av avföring väcker mig denna underbara morgon...

god morgon....elr så började inte min morgon iaf. Jag var sååå trött och ville verkligen sova men wille kom med sin bajs blöja i mitt ansikte om och om igen så jag förstod att det var dax att gå upp och byta blöja, men när jag kommer till badrummet så förstår jag att det inte e hans bajs blöja som luktar bajs utan det e han! För på badrums golvet ligger pottan upp och ner och en salig blandning av kiss, bajs och toa papper ligger över halva golvet. Det verkar som om Tilda gått på pottan och gjort sina morgon bestyr och klumpiga wille har på nått sätt lyckats välta pottan och halka i innehållet!

Ja så det va inte trevlig syn att vakna till precis men det va bara å gnugga bort morgon gruset ur ögonen, kavla upp ärmarna och ta tag i skit görat!

Så nu har jag damsugt, skurat och plockat i hela lägenheten (lika bra å ta alltihopa när man ändå var på gg) allt ser prima ut men på nått konstigt vis så sitter stanken av urin kvar och sprider sig i hela huset! Ush å fy, jag vädrar för fulla muggar och har skurat om och om igen men icke sa nicke...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0