Volontär!

Läste nyss en blogg om en tjej som arbetade som volontär på ett barnhem i bankok. ÅÅåh vad instpirerad jag blev! Det här e ju något som jag skulle vilja göra. Om det e någon där ute som vet hur man går till väga elr som själva har vart volontärer så får ni jätte gärna dela med er av era erfarenheter. Jag är jätte nyfiken!

Ok nu kanske detta inte e möjligt för mig just nu eftersom jag har två egna barn att ta hand om innan jag kan ut och "rädda världen" men jag anser alltid att ingenting är omöjligt! Bara man vill...

Så man vet ju aldrig!

Kommentarer
Postat av: ELLINORAK

jag kan tyvärr inte priserna utantill, men en klippning kostastar typ 100, slingning och klipp typ 400.. lite så :)

2009-02-10 @ 14:24:28
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0