Hälsningar från jobbet

Hej på er, sitter nu här på jobbet och har rast. Tänkte att jag skulle passa på å säga hej.

Trots att det är måndag så känns dagen helt ok, man lixom bara flyter med, man hinner inte riktigt känna efter om det känns jobbigt elr inte. Den tiden får jag först när jag kommer hem och får lite halv panik över att jag måste ta vara på tiden med mina barn, och så får man ide torka och klockan tickar, tick tack, tick tack.....först då kan jag känna efter och känna om det känns bra elr inte. Känner att jag skulle behöva komma på innan jag kommer hem vad jag ska passa på att göra med barnen, så man inte bara faller ner i soffan och blir sittandes där.

Kramar på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0