Helvetes resa

Idag slutade jag halv 5 och min underbara lilla familj beslöt sig för att överaska mig med en hämtning från jobbet! Självklart blev jag jätte glad men resan hem blev inte så lyckad, de tog evigheter  pga olyckor på vägen och barnen var hysteriska. Hysteriska barn i kombo med min beggynande migrän va ingte bra kan jag ju sägamen efter lite alvedon och degande i soffan ett tag så har det nu släppt.

För övrigt går det hyfsat på jobbet, idag var en tuff dag och det känns inte som att jag kommer bli långvarig här. men men vi får se, jag ska ge det lite tid. Vi hade julgrans plundring idag på jobbet som jag organiserat och det var trevligt.

Igår hade vi gudmor här som var barnvakt då vi gick på w inskolnings möte som var jätte intressant och givande, känns super bra. trevlig personal, frächa lokaler och trevliga föräldrar.

kram på er så länge...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hoppas du inte "slösar" allt för många timmar på ett tåligt ställe... du fattar... kram kram Vi hörs

2009-01-14 @ 22:36:36
Postat av: susan & tyra

låter som en kul dag .. :)

2009-01-15 @ 17:28:46
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0