En lördag på Torget

God morgon!

Äntligen min första dag på semestern!!! Känns jätte skönt, nu väntar jag bara på det fina vädret så jag och barnen kan gå och bada.

För övrigt har jag haft en skön och lugn helg. I lördags va jag, s och barnen på stadsmuseet som ligger vid slussen. Där har det just nu en utställning om svensk film och så har det något som heter "Torget" som är ett stort lekrum för barnen där de kan leka affär, fisk handlare, åka båt och klä ut sig. Så det var populärt hos barnen. Och att det är fri entre´ är ju inte heller fel. Så det är värt ett besök om man har vägarna förbi, så barnen kan få springa av sig lite :)



På kvällen åkte jag till Iluna och satt på hennes altan och drack Baily's och åt kex med ostar och frukt. Det var jätte trevligt att komma ut för en gg skull och träffa kompisar. Jag måste bli bättre på att gå iväg och träffa folk. Jag kom iaf inte hem förräns halv ett.

Idag ska vi iväg till mormor en stund....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0