Nack skada efter möhippa!

I söndags va jag på möhippa då min söta vänn iluna ska gifta sig i sommar med kärleken magnus.

Möhippan  va skoj men slutade med en nack skada för min del. Vi hade nämligen 5 kamp på grönan och jag åker nya karusellen Insane! Och missar att man ska trycka huvet bakåt under färden och får en rejäl smäll i bakuvet då mit huvud flyger fram och bak väldigt hastigt. Så jag fick stjärnor framför ögonen och under kvällen blev jag illamående och fick migrän. Så jag har vart hemma hela veckan men imorgon ska jag gå till jobbet. Har uppsökt läkare och de sa att de endast e en muskel sträckning.


Kommentarer
Postat av: iluna

men fyyy gumman så de kan sluta..tycker lite synd om dig..men tycker du borde ringa till grönan och upplysa om detta så att ALLA får veta att man måste hålla bak huvudet.

krmaar

2009-07-01 @ 17:01:37
URL: http://ilunas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0