Hej å hå!

sitter på jobbet som vanligt och har breake. Idag blir för övrigt en lång arbets dag för mig då jag jobbar mellan 8-19 pust! Men det e för att vi har möte mellan 16-19. Som tur är så har jag en underbar man som kommer och hämtar mig efter mötet så jag slipper åka komunalt. :)

För övrigt så känner jag att jag inte riktigt trivs här på jobbet, ska jag jobba kvar inom samma yrke så kommer jag nog i framtiden att göra nån typ av arbets förflyttning.

Ja, å sen för övrigt så e det bara en vanligt trist måndag.

Kommentarer
Postat av: Vera

hej hopp på dig själv! Säg till om du vill jobba på http://www.angbybarnensforskolor.se/ nu har jag haft några depp dagar men det har börjat vända, skulle behöva våra morgon snack just nu :) Vi ses! Kram

2009-03-03 @ 09:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0