Sen rast

hej

Sitter på jobbet och har en ganska sen rast. Har nyss haft 6 års kals med barnen och efter det så gick båda mina kollegor hem så jag blev kvar med alla barn, disk och utan rast. Och eftersom jag jobbar till 16.30 så kännde jag att jag va tvungen att be om hjälp för att få komma iväg en stund. Så nu har en kollega ryckt in i 30 min så jag kan pusta ut lite ;)

Helgen har vart sådär....alla är sjuka där hemma så jag har bara sprungit och passat upp på alla. Så idag tog min mamma William hem till sig och har honom där över natten. Han är nämligen friskast av dem tre bockarna bruse så de övriga två kan ligga till sängs och va sjuka utan att brorsan står och hoppar på dem.

Nä nu ska jag gå å ta en frukt, kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0