Bye bye surkärring!

Åhh jag håller på att explodera! Har haft kalas på jobbet för ett av barnen och det var jag som dukade och gjorde i ordning allt. Och under de 20 min som vi satt och åt så fick jag höra MINST 5 grejjer som jag gjort fel under denna dukning av min kära och muntra kollega! Fy fan nu har jag bara en dag kvar sen slipper jag henne.

Att ständigt få bli snäst åt och bemött med otrevlig ton, aldrig duga, alltid göra allt fel nää de e fan inte en kul vardag!

Imorgon e det min sista dag!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Grattis till nya jobbet! Härligt! Hur gick det med farmor? Kram V

2009-05-05 @ 20:03:47
Postat av: Tessan

Nä fy fan sånt där ska du inte behöva ta!

Kul med nytt jobb,är det oxå nånstans i Jordbro?



Kram



hoppas mitt svar på ditt msn mess kom fram) =)

2009-05-06 @ 20:00:37
Postat av: Tessan

Nä fy fan sånt där ska du inte behöva ta!

Kul med nytt jobb,är det oxå nånstans i Jordbro?



Kram



(hoppas mitt svar på ditt msn mess kom fram) =)

2009-05-06 @ 20:01:17
Postat av: Tessan

nu såg jag att du skrivit i min lilla blogg hihi

va spännande då måste jag gå förbi o heja går alltid mina prommisar förbi där :)

2009-05-06 @ 20:31:12
Postat av: Tessan

Går inte så bra för mig med att kommentera hehe

detta blir säkert oxå dubbelt då jag skrev men så försvann det,om det blir 2 igen får du radera så inte folk tror jag är knäpp ;)



Såg nu att du svarat i min blogg inte varit inne där på ett tag,va kul att du ska börja vid kvarnbäck går alltid förbi där så jag har sett dom,måste kika in o heja nångång då =)

Kram

2009-05-06 @ 20:37:17
Postat av: GucciMama

Du måste ha drömt om det för jag fick tyvärr missfall i januari. Barnet dog nio veckor men kroppen reagerade inte förrän 14 veckor. Men nu försöker vi på nytt. Så nu hoppas vi på att bli gravida igen och att det går bättre den här gången.

2009-05-19 @ 23:36:10
URL: http://guccimama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0