Hallå hej

jag lever mendet e knappt ;)
Allt känns ganska tufft just nu,har mkt på gg på hemma fronten och på mitt jobb e det totalt kaos! Ush känns som om väggen bara kommer närmare och närmare...

Hade mitt första föräljdra möte på mitt nya jobb för ett tag sedan och jag tycker det gick himmla bra. Vi hann inte ta upp allt som vi planerat men sånt får man hoppa över ibland för det vi fick var väldigt bra diskussioner med föräldrarna och det är väldigt viktigt det oxå. Och sedan har man en bunt föräldrar som alltid e lika knepiga men dem kommer man nog aldrig ifrån, sånna finns väll över allt.

Men som sagt så känns det som att promenera i motvind just nu men jag försöker se ljust på allting och kämpa vidare :)

Nu ska jag ha fredags mys med familjen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0