Bulgarien minnen

Det bir inte mkt blogging nu för tiden, trotts att jag har gått ner i tid på jobbet. Men har ändå fullt upp med familj och jobb och hemmet så klart. I slutet på veckan åkte jag på värdens dunder förkylning och har kurerat mig hela helgen men e änå inte frisk, men jag ska gå å jobba imorn iaf. Har vart borta så mkt och vi behöver verkligen komma igång med allt på jobbet.

Idag ska jag iaf hem till min kära vän Joan som jag träffar allt för sällan. Men idag ska jag dit iaf. Efter studenten åkte hon och jag till Bulgarien i 2 veckor och festade non stop, det är en av mitt livs bästa resor, vi hade galet kul! Vi träffade två söta tjejer från Göteborg där som vi umgicks med och har hållt kontakten med och en av tjejerna är i sthlm nu så hon kommer över och ska träffa oss idag. Det ska bli jätte kul att träffa henne, har inte sätt henne på flera år.

Och imorgon blir det jobb igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0