Föräldra ledig igen...

Den senaste tiden har jag och Iluna börjat ses ganska ofta igen ihop med barnen. Det är jätte kul och barnen har alltid super kul ihop. Det känns nästan som om vi var föräldra lediga igen :) Vi var nämligen föräldralediga ihop med båda våra barn och då umgicks vi dagligen, vi fikade, shoppade, sågs hemma hos nån av oss osv.


Jag och min söta vänn i egypten Mars-08

Jag kan verkligen sakna den tiden, ingen stress, ingen press. Bara njuta av sina barn och av trevligt sällskap.
MEN jag vete tusan om jag skulle palla gå hemma med bebis igen, inte nu iaf. Jag e för rastlös, jag behöver nog jobba ett år elr två till innan jag skaffar fler ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0