Bråk kl 04:45

hej, sitter på jobbet och rastar mig lite. Har nyss haft vilan med barnen så man e lite slö, då e det iof sig skönt att ha rast efteråt så man kan kvickna till lite :)

Vi har det grymt kallt inne i vilo rummet (jag e jätte frusen av mig) så nu sitter jag och dricker en kopp te och försöker tina upp. Fast jag borde inte dricka te, håller nämligen på att bleka tänderna där hemma så då ska man juh avstå från te osv, men jag försöker. :)

Imorgon och fredag e jag ledig så idag e min sista arbets dag denna vecka och det känns skönt och lyxigt.
Ska verkligen försöka vila upp mig och mysa med min dotter. Hennes och min relation e si så där just nu och imorse väckte hon mig med skrik och bråk redan kl 04:45 (då hade inte änns min väckar klocka ringt) och jag e väldigt känslig för bråk på morgonen, då exploderar jag. Så vi hade e trist morgon och som vanligt så ligger det dåliga mamma samvetet och gror i bak huvudet.

Någon som känner igen sig??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0