Full rulle

Här har vi haft fullt upp, vardagen bara rullar på och dagarna flyger iväg. Lite läskigt när man tänker på det, helt plötslig så har flera år passerat. Jag fick mig ett verklig uppvaknande idag, hade nämligen utveckling samtal på barnens förskola. Vi pratade bl.a. Om Tilda som snart börjar skolan och hur fin hon är, hur mycket hon utvecklats osv. Pedagogen som hade samtalet har haft Tilda sedan hon började på förskolan så hon har verkligen sett min lilla tjejs utveckling. Det slutade iaf med att både hon och jag satt och grät. Det blev väldigt känslomässigt för mig. Alla fina ord om min lilla flicka, samt tanken av att hon nu inte är så liten längre, vi ska börja ett nytt kapitel i livet SKOLAN. Fy känns lite jobbigt! Kommer nog bli väldigt sorgligt att säga hejdå till förskolan och pedagogerna trotts att William blir kvar ett år till. Det blir verkligen ett nytt kapitel, ett tydligt kvitto på att min lilla flicka blivit stor!

Nää nu slutar jag innan jag börjar böla igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0