Halluuuu...

Halljo halloj, här händer det inte så mkt. Vi vilar för det mästa och bara njuter av varandra :)
Inget namn ännu, vi har lyckats skära ner så det står mellan 4 namn, så det e lite upp till min sambo nu har jag sagt, jag vill bara att han ska få ett namn snart...börjar tröttna på att alla frågar och att kalla honom pojken haha.

För mig känns det som om jag bara sitter och ammar och ammar, spelar ingen roll hur mkt jag ammar mina bröst e änndå stenhårda och propp fulla med mjölk....kanske ska införskaffa en pump?

Idag har vi käkat pankakor mums...och sen va jag ute i sandlådan med Tilda en snabbis. Det känndes bra att komma ut själv med henne en stund, jag får lätt dåligt samvete för att jag inte längre kan ge henne den tiden och uppmärksamheten som hon är van vid. Fast jag tror inte hon mår dåligt av det elr så..utan det e nog bara jag å mitt samvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0