Års redovisning för år 2007

Ja jag tänkte att jag skulle göra en snabb liten resume´ av året som gått.

Januari- Jag var i början av min graviditet med William med allt vad det inne bär, humöret pendlar upp och ner och lika så illa mående. Glada och spända var vi iaf för det nya året och det lilla tillskott som väntade oss i augusti.

Februari- Det 16:e fyller min lilla solstråle Tilda 1 år. Det firas med ett mini kalas med hennes vänner och ett stort familje kalas, Tilda som e nu kan gå tultar runt och börjar så småning om även att springa runt. Total lycka!
Den 21:a är det Sonys tur att fylla år, då han blir 22. Det firar vi ganska litet här hemma med fika o lite presenter. Helgen efter firar han dock lite mer med kompisarna.

Mars- Jag börjar leta dagis till Tilda. Den 4:e kommer min systers lille guldklimp Elias till världen! Jag och Sony går på ultraljud då vi får veta att det är en liten pojke som simmar runt i min mage! Lyckan e total!
Där efter sänks vår lycka en aning då vår lille hund Dolce är tvungen att lämna oss, vila i frid Dolce!
Jag unnar mig en natt på hasseluddens spa med en vän, något som va sååå underbart och behövligt. Vi hade jätte mysigt och mös för fulla muggar med våra två bebis magar min i strl mindre dock :)
Min mamma och Sonys lilla syster fyller år.

April- Vi firar Tildas bästa kompis Emilios 1 års dag. Samma månad får han sin lillebror Enzo.

Maj- Farmor fyller 94 år, hon håller sig pigg å stark den krut tanten! Vi går på 4d ultraljud vilket är en underbar upplevelse att få komma i sån när kontakt med sitt ofödda barn. Jag och Sony skaffar barnvakt och går på K1 galan i globen, riktigt bra platser har vi precis vid ringen och där efter tar vi in på hotell över natten då vi badar skumbad, bastar och ja ni vet har helt underbart mysigt helt enkelt, dagen efter äter vi en fantastisk frukost buffe. Det va en sån där spontan grej vi gjorde som vi var såå värda och hade verkligen underbart mysigt, något man inte glömmer i första taget.

Juni- Sommar värmen e värkligen här och samtidigt som jag har längtat efter den så avskyr jag den nu när jag kånkar runt på min stora mage och svettas som aldrig förr. Minns iaf att jag på en av de varmaste dagarna tar med mig Tilda ut till djurgården och möter upp min syster och hennes barn för en hel dag på skansen. Vi hade det riktigt trevligt men jag förstår inte hur jag orkade knalla runt i värmen med min mage hela dagen, men det var de värt.

Juli- Sony är ledig en vecka då vi för det mesta tar det lungt men en solig dag tar vi oss ut till vår favorit ö i skärgården Grinda och badar och äter gott. Jag unnar mig själv en gravid massage som var gudomlig.

Augusti- Sony är ledig nästan hela augisti månad för att hjälpa till med Tilda och för att vara berädd ifall bebben vill komma ut. 16:e e det beränade förlossnings datumet men det dröjer ända till den 21:a tills vi får hålla i vår lille son. Underbar känsla och något vi aldrig kommer att glömma, nu blev vi tre fyra! Total kärlek!

September- Tilda börjar på dagis och det går som en dans på rosor. 27:e fyller min syster år. Och så går vi på djur expo med hela familjen och med min syster och hennes barn, vi hade en trevlig hel dag.

Oktober- Andreas fyller 8 år, den 28:e fyller jag 22 år och det firas med vänner på restaurang med en massa gd mat och där efter dans hela natten lång. en jätte lyckad och roligt kväll.

November- Det e dax för tjej kryssning med god mat massa fniss och en del drinkar.

December-  Jag vinner en foto tävling på bloggen och blir fotad och får super fina bilder, det är även jul och nu blir det nyår. Jag avslutar dock inte det här året så lyckligt som jag hade hoppats på. Har hänt mkt trist i itt privatliv den senaste tiden som jag valt att inte gå ut med i bloggen, men låt oss säga att jag har och mår inte sådär jätte bra och går nu in i det nya året och hoppas att det blir bättre.

Gott nytt år på er!

Kommentarer
Postat av: -

Tråkligt att du inte mår så bra =(
Hoppas att det vänder snart så att du kan få vara 100% lycklig! Kram från en anonym men trogen läsare

2008-01-02 @ 09:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0