Boooring!

Så jävla boooring! Tilda och hennes pappa ligger fortarande och sover, så det blir nog inte mkt till att hitta på nått idag. Jag har riktigt tråkigt å bara surfar på nätet och svettas. Tänkte att när Tilda vaknar så drar jag iväg nånstans med henne å hittar på nått, men vart fan ska jag dra? Vad fan ska jag hitta på? Jag orkar ju fan knappt ta mig till toan! Nää det e riktigt segt nu, ush. Och imorgon natt ska min älskling jobba igen så då ligger väll han bara å slappar å tittar på film, skit kul! ( NOT) Ja så det var den här helgen då kul i jul!


Kanske hittar på å bakar nått idag då eftersom jag inte har nått bättre för mig... en paj kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0