Sambons semester.

Ja...nu var den äntligen här, min sambo har en veckas semester! Kul och skönt att ha honom hemma lite. Det hadde vart ännu roligare om vi haft lite pengar å lite planer inför den oxå men det har vi inte :(

Om det e nån som har några (billiga) förslag på vad vi kan hitta på i veckan så e det varmt välkommet!
Vi har underat på at ta en kryssning till finland elr till Estland men e inte säkra.

Imorgon så ska Tildas gudmor ha Tilda över dagen, så vi kanske smiter iväg på nån rulle då. Men får ju lov å passa på, älsklingen har tjatat om att se die hard men jag vet inte om jag e så sugen på den, men man får väll offra sig nä han har semester.


Börjar få ont i halsen hoppas jag inte åker på nåt skit nu...:( Har det jobbigt nog med denna 2,5 kg magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0