Vila...

Ja, i går va som sagt Tildas farmor, farfar och fastrar här. Jag slet som ett djur för att få lgheten städad tills de kom å jag lyckades, det blev faktiskt riktigt fint, förrutom lite smuts på golven (orkade inte damsuga). Så jag å min älskling fick åka iväg å stor handla, vilket gick jätte bra (vi fick mkt för pengarna). Bunkrade upp på en massa mat, folk trodde nog att de skulle bli krig elr nått så som vi hamstrade mat hahah.

Farmor tog med sig Tilda över natten så vi skulle få lite lugn å ro, jag tjurade som vanligt när de hadde gått ( hatar å lämna bort henne). Pratade med henne på telefon idag å när hon hörde att det va jag så blev hon jätte uppspelt å sa "mamma mamma" typ 140 gg! Såååå sött! Iaf så frågade farmor om hon fick ha Tilda en natt extra å visst fick hon det, jag ska väll bara vara tacksam att få lite hjälp nu. Så imorgon när Sony slutar jobbet så åker han å hämtar hem vårt lilla monster! Han skulle även kika förbi babyproffsen efter ett spjälskydd till vår vagga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0