Besök på kyrkogården

idag är det som ni säkert vet Allhelgona och det betyder iaf för mig det obligatoriska besöket till kyrko gården.
Så vi åkte först ut till haninge å hälsade på min familj lite och där efter ut till kyrko gården och tände ljus och la kransar på pappas och min brors gravar. Det va jätte fint, och et kom nog en och annan tår...

Jag började tänka när vi stod där, att det e så hemskt synd att min pappa aldrig kommer att få träffa sina barnbarn. Att han aldrig kommer att få lära känna min underbara och charmiga dotter, att han aldrig kommer att få se min lille son växa och bli stor. Och att de aldrig kommer att ha en morfar elr morbror. Gud det gör så ont att tänka på.
Jag trodde aldrig att jag skulle klara av att ta studenten utan min pappa, men det gjrde jag. Jag trode aldrig att jag skulle klara av att föda barn utan min pappa, men det gjorde jag (2 gg om) ch jag tror aldrig att jag kommer att klara av att gifta mig utan att min far kommer att leda mig fram till altaret men det lär jag nog klara av det me.

image551

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0