Bränd gratäng å gallskrik!

Hej e helt slut! Fattar inte änns att jag orkar skriva. Har vart hos min syrra som fyller år idag och käkat tårta. Gjorde det medans Tilda va på dagis så jag fick stressa hem sen å hämta henne. Hela vägen från tåget till dagis så gall skrek William så det gjorde inte saken bättre. När vi kom hem va åda hysteriska å jag kämpade med att hålla dem i schak medans jag försöker få till en potatis gratäng, som nu ligger i ugnen å torkar ut å e stenhård i mitten å typ bränd på toppen...William gallskriker stup i kvarten. Tilda fick gå in till grannen å leka en stund med barnen ska hämta in henne snart så vi kan äta.

Som sagt så fattar jag inte att jag änns sitter här å skriver...men jag gör väll det för att underhålla er med min kaotiska vardag ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0