Förkylning? Mjölkstockning?

hej har inte skrivit för att jag varit så jävla sjuk :(
HAr haft feber, vart snorig och haft världens huvud värk. Jag lider nämligen av migrän, men under graviditeterna så får man av nån konstig anledning inga anfall. Men igår natt så fick jag mitt första migrän anfall på typ 2 år, å fy fan va hemskt det var! Jag mår illa, huvudet känns som om det ska sprängas och jag lir yr. Bokstavligen känns det som om huvudet håller på å sprängas! Det gör fan ondare än att föda barn! Och inte nog med att jag hadde super ont i huvudet men så va Tilda helt hysterisk halva natten å vaknade flera gg å skrek som en stucken gris, så vi fick turas om med att försöka lägga henne vilket inte va det lättaste med min huvudvärk. Och illa nog så höll det i sig hela natten och hela förmiddagen tills jag satt å grät ohejdat för att jag hadde så ont och min älskling sprang till apoteket å köpte alvedon. Proppade i mig lite smärtstillande å somnade, när jag vaknade hadde huvudvärken lättat! *pust*

Sen har jag bara varvat frossa och svettningar från min feber har mått riktigt dåligt. Har även riktigt ont i mitt ena bröst, vet inte om det e mjölkstockning på gg (hoppas inte). Har lixom ont i hela nedre delan av mitt bröst e jätte om, jag kan inte änns röra på bröstet då gör det skit ont. Men har haft mjölkstockning förrut och det yttrade sig inte så här då. Jag hadde stenhårda klumpar i bröstet, feber och utslag och det ända av det jaghar nu är febern så jag vet inte vad det e om det e en förkylning elr mjölkstockning.

E fortfarande inte frisk men tog alvedon för inte så länge sen så det e nog dem jag e pigg på  just nu.

Ont gör det iaf!
P.s nu får ursäkta språket :P

Kommentarer
Postat av: Elin

Usch stackare! Jag lider också av migrän så jag vet precis vad du pratar om. Det är det värsta som finns! Krya på dig vännen!

2007-09-02 @ 18:07:28
URL: http://elinmelwinsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0