God morgon

God morgon.

Tilda vaknade vid halv 7 tiden men vi har legat och myst i sängen tills halv 8. Nu sitter vi och väntar på att pappa ska komma hem med frukost till oss. Jag känner att jag e super trött..ZZZZzzzzZZZZZz

Ikväll har vi även vårt första föräldra möte på dagis :) Så Annika ska komma och vara barnvakt åt Tilda så vi båda kan gå.

Igår kväll kollade vi på Beck-det tysta skriket innan Sony gick till jobbet. Den var faktiskt skit dålig! JAg brukar gilla Beck men den här va skit. På kvällen kollade jag på Idol och desperate housewives. Och ikväll börjar ju den riktiga slut audision på idol så de ska bli kul å kolla på.

Ha en bra dag allihoppa!

Kommentarer
Postat av: iluna

vi hade ju också föräldra möte gaska fort, eller ja trode de va de, emnd e va bara nån tant som representerade förkolorna här och snackade bara en massa hur förskolan är och deras vissoner, skit tråkigt...hoppas de inte är samma hos er...

2007-09-19 @ 12:10:39
URL: http://iluna84.blogg.se
Postat av: iluna

du..om du kan pumpa ur och Willian tar flaskan skulle du om några veckor våga åka bort ett dyng från honom?? om tilda e hos din mamma å sonny tar Willian?? för de värkar bli en tjej kryssning snart, tänkte att du som va så sugen...
sen vilken tid ska vi träffas imron?? tänkte träna innan...
puss

2007-09-19 @ 12:29:19
URL: http://iluna84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0