Amy Winehouse live ikväll

hejsan hoppsan!

Idag har jag inte gjort så mkt.
Vi kom aldrig iväg nånstans idag så vi har bara tagit det lungt hemma hela dagen.
Jag och barnen invigde finger färgernasom William fick i födelsedags present, vilket arnen tyckte var jätte skoj. Fast det var roligare att måla på mamma och på sig själv änn att måla på pappret tyckte barnen.
Efter ett tag blev det fär lite här och var på golv, väggar, stolar och skåp så då fick jag lite halv panik och sa att nu får det räcka och slängde in barnen i duchen.

Sen har vi käkat take out kina mat, MUMS!

Och nu sover båda mina barn ch Sony ligger och snarkar brevid mig i soffan.
Ska låta honom sova ett tag sen väcker jag honom för att se om han vill kolla på nån film elr nått.

Såg att svt 1 visar "Amy Winehouse-Live" kl 21.35, det kan nog va värt att kolla på tror jag.


Kommentarer
Postat av: E x p r e s s ☆ Y o u r s e l f

kikar in :)

2008-08-31 @ 19:19:32
URL: http://sandorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0