Linda Rosings Dotter

Ett inlägg taget från Linda Rosings blogg, skriven av hennes dotter Melissa 14, vilket jag tyckte var tufft!

Nu får det faaan vara nog,,,,,!

Published: Igår, 18:15

Alltså nu får det fan vara nog.


Nej! nu är jag trött på att få läsa alla omogna och vidriga komentarer om vad ni tycker och tänker om mig och
min mamma.

Nu ska jag berätta vad JAG tycker:

Hur fan kan vissa av er sitta och säga att ni vill ta på mej
och hålla på och äckla er med mig!
Vissa av er tycker tydligen att jag är en fet,ful fjortis.
Och att min mamma är en hora för att hon hade sex i teve??!
Det var fem år sen, fem hela år sen! säg det högt: feeeeem år
sen. Alltså, TÄNK ER. FEM ÅR SEN?!!!
Carolina Gynning hade ju också sex i tv?
Henne skriver ni minsann inget dåligt om,varför inte då?
Hon har inge barn nu nej, de är sant..... men hon kommer
säkert att få det en dag. Och hennes barn kommer också få
veta om det när dom blir stora. Vad gör ni då?
ska ni mobba dom barnen också?
Så som ni gör med mig och min lillebror?
Jag tror ni bara är sååååå jävla avundsjuka på min mamma!
Annars håller man inte på så som ni gör. 
Jag tycker inte att det är okej att ni kastar så mycket skit på
min mamma. Alla gör misstag INGEN ÄR PERFEKT!
Min mamma är inte en sämre mamma bara för att hon blev
kär och hade sex med Micke i BB. 
Hon är faktiskt världens bästa mamma, ni ska veta att hon
har ALDRIG snackat skit om någon. Även om hon får höra att
andra gör det om henne. Fast dom inte ens har träffat henne,suck!
Det tycker jag är en bättre förebild än att sitta bakom era jävla datorer och skicka fula äckliga komentarer.
NI ÄR SÅ JÄVLA FEGA!
Vad är ni själva för förebilder till era barn (ni som har de).
Eller sänder ut för signaler till oss ungdommar?
Om man tycker något då ska man fan våga stå för det också.
Hellre ha en morsa som har haft sex i tv och som är positiv.
Än ha en bitter jävel som går och snackar skit och är negativ.
Eller som vissa av er som sitter och gömmer bakom datorn.
Och nätmobbar,för det är det ni gör. Ni uppmuntrar oss barn
och ungdommar att det är ok att göra som ni.
Fattar inte ni det?
Vad är det här för jävla värld vi lever i?!

Herreggguuuuud vad jag blir pissed off.
Och om ni nu tycker jag är fet så bryr jag mig inte.
Jag är tonåring och jag tycker om mig själv.
Och hur jag vill se ut det är upp till mig.
Ni beter er fan som snorungar hela bunten och ni ska
föreställa "vuxna" ? nej fy fan ,nu får ni fan lägga av.
Jag tycker ni negativa läsare kan helt enkelt skaffa er ett liv
istället för att klaga på min mammas. Hon mår iaf bra och
gör så att jag och min lillebror också gör det.
Vi älskar våran mamma över allt annat.
Kan ni fatta att ni gör illa mig och min bror när ni skriver
sådana vidriga saker om den personen som betyder mest
i våra liv?

skrivet av; Melissa (Lindas dotter).

P.S jag älskar dig mamma.
Tack för att du finns, du är bäst i alla lägen puss på dej!(k)
Förlåt mamma att jag gick in i din blogg och skrev det här.
Men du förstår nog varför.
Bry dig inte om alla jävla idioter dom är bara så avundsjuka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0