Stress stress stress

good morning!

Har vart en stressig morgon då Tilda vaknat på fel sida och stretat emot allt jag sakt, så vi blev sena till dagis och jag som skulle vara på bvc med Wille för läkarbesök och vaccination 15 min senare blev sen till det då. Men vi sköt fram vaccinationen till nästa vecka eftersom  vi ska ha kalas imorgon och då tycker jag att han ska få vara frisk och glad :)

Sen va jag förbi på banken och tömde hans spargris och la in på hans konto oxå lagom till 1 års dagen.



Idag blir det nog fullt upp för mig, måste städa å fixa här hemma så det e fint imorgon när vi ska få gäster och sen så ska vi nog åka och storhandla och kanske om vi hinner försöka inhandla nån present till William.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0