Vår 6 års dag

Hej på er!

Nu e mina söta små barn hemma i sina sängar igen, så skönt att ha dem hemma. Jag har alltid så dåligt samvete när jag lämnar bort dem. Tänker varje gg att nu va det sista gg jag ha barnvakt för det känns inte rätt. Men jag vet ju innerst inne att de har det bra och att jag måste få vila lite ibland för att orka vara en bra mamma och att jag och banens pappa måste unna oss lite barnfri tid så att vi kan fortsätta att vara kära och lyckliga föräldrar :)

Igår hade vi iaf jätte mysigt, middagen blev super god, men tyvärr hann vi aldrig göra desserten för vi va båda propp mätta och jag va helt slut! Men vi va uppe sent och åt god mat, drack gott vin och öl och spelade lite spel :)

  
Rose´ vinet från Jackob's Creek kan jag varmt rekomendera!

Sen fick jag äntligen min present som var Leila Lindholms bakbok-A pice of cake. Som jag så länge önskat mig, han e så fin min pojkvän, han vet verkligen vad jag vill ha och vad som gör mig glad! I love him!!


Nu återstår bara att jag ska hitta något fint till honom i efterskott....



Måste bara visa min söta lilla frisyr som jag slängde ihop igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0