Williams önske lista

Startar nu en önskelista för William som jag hela tiden kommer att fylla på med mer saker. Mesta dels för att jag själv behöver inspiration och för att jag ska komma ihåg de jag kommer på :)

En gunghäst Denna kommer från ikea och kostar 349 kr.
En tågbana Denna är från ikea och kostar 129 kr.
En Morgonrock.
Sängkläder till spjälsäng.
Likadan matstol som Tilda har från Ikea.
Trehjuling med föräldra handtag Den här är från BR och kostar 649kr.
Fingerfärg Från BR kostar 89:90kr.
Pengar på hans spar konto.
Maracas 25 kr på BR.
En fleece tröja stl 80.
Vindbyxor som e vatten avisande stl 80.
Vantar.
Halskrage.
Vinterstövlar stl 21.
Tunn höst mössa.

Ja, jag lyckades ju komma på en hel del saker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0