Big boobs

halluuuu

idag har jag var i stan med wille, knallade ner till nk:s underkläds avdelning (har presentkort där) så jag skulle kika om jag hittade nått. Tänkte passa på och mäta min "lilla" byst oxå så att jag för en gg skull köper rätt stlk, och när hon mätt klart mig höll jag på å tappa hakan för det visade sig att jag i alla år köpt typ 2-3 stlk för små bh:ar all along!!!

Men tyvärr köpte jag inget men jag blev lite klokare på min visit till stor stan iaf.

Willes dagis plats e klar nu oxå, han börjar den 5 feb!

Idag har jag bakat pepparkakor och dekorerat fint så de kan hängas i granen senare.

Och imorgon firas då lucia på dagis så då ska jag se min lilla pepparkaks gumma sjunga sockerbagaren för fulla muggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0