Tack Bingolotto för Thailand resan!!

God morgon på er, har nu jul stämmning ännu??
Det har definitivt jag! Allt e så mys pys när hela familjen e hemma å vi inte har några måsten utan bara njuter av varan, god mat och dryck och tar det lungt i soffan. I går kväll tex låg vi alla i soffan och kikade på Polar Expressen som gick på tv. Har ni missat den filmen så kan jag rekomendera den, jätte fin och vacker berättelse att se ihop med familj och barnen...

Vi spelade ju bingolotto dagen före julafton och jag e såååå överlycklig för jag vann en sol semester till Thailand!!!!!!!! WWOOOoooooHHHOOOOO!!!!
Nää skojja bara, haha men jag vann 100 kr och det va kul det med! Det betyder att vi fick våra två lotter gratis! Inte illa det inte, och S köpte ett stort triss paket till oss i jul klapp som vi precis skrapade och då vann jag 50 kr! Hihi kul kul, man kanske har lite tur i spel ändå!


Kommentarer
Postat av: Astrid Bolund

Tycker om det du skrev! Underhållande att se en del schyssta grejer och inte bara det vanliga grejerna som man kan läsa om hela tiden. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0