Går i nya blogg tankar

Går i nya blogg tankar...

Känner att jag inte riktigt kan "komma ut" och vara "the true" me här i bloggen. Precis som jag befarade när jag gick ut med att jag bloggade till vänner och bekanta.

Sååå nu e frågan, ska jag keep doin' what im doin', starta en ocensurerad blogg utan bilder osv, elr ska jag helt enkelt "komma ut" i denna blog och va the real me??

Det e svårt, för jag vill verkligen kunna snacka om allt som rör sig i mitt lilla huvud men vissa ämnen kan kännas lite knasigt att skriva om när jag vet att ex familj, bekanta, svärmor osv sitter å läser.
Och nu i denna blogg har jag ju byggt upp en bild av mig själv redan som "mamman" lixom å då blir det kanske helt fel att helt plötsligt blanda in den här wack jacko tjejen i mitt huvud.

Och visst kan jag kanske köra två separata bloggar, men tror ni man orkar det, det blir väll bara ganska struligt?

Hmm jag vet fan inte...feed back tack vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom ut!! =) Du behöver ju kanske inte berätta exakt alla detaljer om allt ifall det känns konstigt/känsligt, men du kan ju testa att glätta lite på dörren i alla fall... =)

2008-02-02 @ 16:50:38
Postat av: iluna

Klart du ska skriva precis precis de du känner i allt knas som finns i huvudet. Vet att de känns lite jobbigt när släkt läser och sen komenterar det. Men ser inget fel i att folk i di närhet får veta precis vem du är. Å är dom inte intresserade av alla knasigheter får dom väl bara låta bli å läsa. Tänkte också ett tag att göra en anonym blogg där svärmor inte kundeläsa, men vafan e bara bra om hon vet hur ja har de å känner å tänker. Då förstår hon mig bara bättre... Så kör på!!!!!

2008-02-03 @ 07:05:57
URL: http://iluna84.blogg.se
Postat av: Sara

vet precis hur du känner, halva min släkt läser min blogg. och jag känner att jag inte riktigt kan skriva allt som jag skulle vilja, måste liksom hålla tillbaka fast bloggen skulle ha varit roligare annars.. svårt beslut!

kram

2008-02-03 @ 11:00:45
URL: http://SaraWikstrom.blogg.se
Postat av: Tess

Kanske de vore skönt att lätta lite,ibland är det så fruktansvärt svårt att tala om för folk hur man verkligen känner,och inte alla som kan läsa av en heller,så kanske att öppna sig i en blogg vore skönt!Tycker redan att du öppnat dig rätt bra hittils i bloggen,har ju sagt sen jag börja läsa den att du är så ärlig i vad du skriver,så vill du öppna dig mera so go for it =)Kram på dig tjejen

2008-02-03 @ 13:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0