Han kanske friar snart

För övrigt fick jag höra från min samb om och om igen under kvällen hur avis han var på brud paret och hur sugen han själv nu blev på att gifta sig.

Men jag har sakt att för oss så tycker jag att vi kan gifta oss om ca 5 år då vi vart tillsammans i 10 år. Den 24 aug om fem år då firar vi 10 år och vad passar inte bättre då änn att gifta sig!?

Och då e barnen så pass stora (ca 6 och 7 år) att man kan åka iväg på bröllops resa utan att behöva oroa sig för dem osv.

Det tycker jag e perfekt, jag har inge brottom. Fast visst vore det kul, jag blir oxå sugen. Speciellt på att planera det hela...men jag kan vänta några år.

(pssst! en liten hemlis: ast idag lurade han faktiskt in mig i en guldsmeds butik för att titta på ringar :) )

image903

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0