Shame on me!

Nää shame on me! Nu har jag vart riktigt dålig på att skriva här på bloggen.

Tänkte att f.o.m mån så ska jag verkligen försöka bli bättre på att uppdatera minst ett inlägg per dag (får se hur det går!?) fösöka skadar ju aldrig, right!?

De här dagarna som jag inte skrivit på så har jag inte gjort något speciellt.
I Torsdags var vi helt barnfria en hel natt för första gg sen William kom. William va hos farmor och Tilda va hos mormor. Jag va hemma med sambon och åt en god middag och delade på en flaska vin för omväxlingens skull, det var väldigt skönt och trevligt hade därefter sovmorgon till 9.30 såååå skönt. Man kände sig verkligen utvilad.
Sen bar det av och hämta hem vår lille son.

Tilda sov ännu en natt hos sin mormor och vi hämtade henne idag.

Vi e hela familjen lite halv hängiga å snoriga och så, hoppas det inte blir något värre.

Nu skriker William att han har vaknat. Kram på er!

image860

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0