Loppis idag och imorgon

hej hej

idag har vi vart på loppis, jag tycker det e så kul å gå runt å kika och förhoppningsvis hitta massa charmiga fynd. Jag såg en hel del fina grejer men tyvärr köpte jag inget (vilket jag ångrar nu).

Men imorgon ska vi dit igen ch själva försöka oss på att sälja våra grejer..får se hur bra det går. Har hållt på å röjt fram en massa prylar  här hela kvällen.

Sony vill att jag ska sälja min foto skrivare eftersom jag typ aldrig använder den men det gör ont i hjärtat om jag ska sälja den. Ska skriva ut lite foton nu ikväll för att se hur bra kvaliten blir, det får avgöra saken...

Kram


Kommentarer
Postat av: elli

hehe okej trevlans :D en bra lite grej man kan göra för att käna in lite extra cash ;)

2008-07-19 @ 20:10:16
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0