allt går åt helvete just nu!

Allt går verkligen bara åt helvete nu!!

När man e så här hungrig å inte har nått tålamod...e så jävla typiskt!!

Kycklingen i ugnen e fortfarande helt rosa vet inte vad som e felet, så jag tänkte att Tilda får ta cos cos och den kycklingen som jag bara stekte på nyss. Nää då när jag börjar skära i den så e den oxå rosa...så den va det bara å kasta så det kunde hon inte äta. Då värmde jag på lite cos cos bara så hon fåräta det (hon älskar att äta enbart cos cos) och när det plingar från micron och jag ska ta ut hennes taldrick tror ni inte jag tappar hela skiten!? Så nu e det cos cos över hela köks golvet, å cos cosen luktar skumt oxå, kan den ha blivit gammal redan??

Aja allt går fel iaf och jag hoppas att sony vaknar snart, då får han fan åka till Macdonalds å köpa hem mat åt mig!

Kommentarer
Postat av: Denise

Hej och GRATTIS! Du har vunnit tävlingen om en biobiljett på min blogg :) Jag skulle behöva att du skickade ditt namn och din adress till min mail [email protected] så att du kan få biobiljetten hemskickad:)

2008-06-10 @ 13:43:49
URL: http://ribqa.blogg.se/
Postat av: Denise

Hej och GRATTIS! Du har vunnit en biobiljett i en tävling på min blogg, jag skulle behöva ditt namn och adress så att du kan få den hemskickad :) Du kan skicka dina uppgifter till mig på [email protected] / Denise (ribqa.blogg.se)

2008-06-10 @ 13:45:45
URL: http://ribqa.blogg.se/
Postat av: leia

haha...ja vissa dagar vill man bara gräva ner sig!!! hoppas det är en bättre dag idag!



kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0