Ny tävling!

Tänkte starta igång en ny tävling här på bloggen igen.

Denna gång vänder jag mig lite till er som är blogg-design intresserade/kunniga. Eftersom jag själv inte är det, så tänkte jag att det blir lite av en "winn-winn situation", jag får hjälp med min blogg design och vinnaren får avnjuta sitt morgon kaffe i dessa snygga muggar :)



Så.....
För att vara med att tävla så vill jag att ni ska göra en ny header till mig med hjälp av dessa bilder här nedan och texten Almondine, annars har ni fria händer! (jag behöver även hjälper med att sätta upp headern sedan.) Skicka era förslag till mig på:
[email protected] och den som kommer med det snyggaste förslaget vinner!

    

Så kom igen nu och var kreativa, ni får skicka så många förslag ni vill. Tävlingen avslutas den 16/6 måndag kl: 21.00.

Lycka till!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0