Måste berätta om mitt fynd jag gjorde här om dagen!

Jag har ju de senatse veckorna haft nått jävla cp ryck här hemma då jag börjat ränsa var ända skåp och låda på allt skit vi samlat på oss. Och när jag här om dagen skulle ner med lite grejer i källaren så hittade jag en massa säckar med grejer i vårt förråd som jag började rota i. (alltså de va våra säckar inne i vårt förråd) Och där  i hittade jag en massa av mina och sonys kläder och skor, som vi båda har letat efter. Fattade inte riktigt hur de hamnat där men de måste ha hamnat fel i flytten, så de har legat där i över 2 år utan att vi vetat nått hahaha helt sjukt! Så jag hittade typ 10 tröjor och 2 par skor som jag fortfarande vill använda!

Och det som var ännu roligare var att alla kläder var i typ stlk 36 och de har jag inte kunnat använda sen innan jag blev gravid med Tilda, men nu när jag provade alla dessa tajta 36:or så kunde jag ha dem, utan att jag såg tjock ut!! *Weee* blev skit glad, det betyder ju att all min träning och bantning verkligan har givit resultat!



*lycklig*

Nu måste jag bara tvätta dem eftersom de luktar källare och e riktigt skryknkliga som ni kan se.

Nu e det lunch dax, kram på er!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Vad duktig du är som tränar,känn dig stolt =)

själv kommer jag ingen vart alls :S

blir vassen för mig i sommar hihi

Kramen

2008-05-22 @ 12:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0