Köra elr ge upp????

Idag var jag uppe i gryningen och bakade mitt bröd som skulle levereras har även en beställning till imorgon bitti.

S tycker att jag ska meddela att det blir min sista leverans och att jag slutar baka nu, eftersom intresset inte varit så stort.
Men jag vill riktigt inte..alltså han har ju rätt på så sätt att det inte blir lönsamt om man inte har ett visst antal beställningar. Men jag tycker det är sååå kul och skulle värkligen vilja att det skulle gå bättre och verkligen sattsa på det här å få det att funka. Jag vill lixom inte ge upp på första försöket när man ändå har en ide som man tror på.

Så antingen får jag göra mer reklam för mig och mitt bröd elr så får jag sluta. Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Tessan

Tycker du ska ge det en chans till märks att du tycker att det är roligt! lite mera

reklam,kanske be dom som redan har beställt av dig att skriva en liten kommentar till brödet,och på så sett få upp andras ögon för ditt hembakade bröd =) håller tummarna

2008-11-19 @ 15:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0